Business Haaglanden is hét zakenmagazine voor de regio Haaglanden. De doelgroep bestaat uit ondernemers, managers en directieleden in het bedrijfsleven en bij (semi-)overheidsinstellingen.
Business Haaglanden is zijn zestiende jaargang ingegaan en heeft zich in deze periode een stevige positie verworven in dit bladensegment. De unieke formule van Business Haaglanden, waarbij herkenbare en actuele informatie over economische en politieke ontwikkelingen in de regio wordt vermengd met informatie over management, marketing en bedrijfsvoering in het landelijke Business Hartkatern, heeft er toe geleid dat een respectabel aantal bedrijven zich aan Business Haaglanden heeft verbonden.
Business Haaglanden verschijnt zeven keer per jaar in een gemiddelde oplage van 8.000 exemplaren en wordt verspreid op basis van controlled circulation. Aan de hand van specials worden verschillende thema’s verder uitgediept.
Maar Business Haaglanden heeft ook een TV-programma. Het programma wordt opgenomen in de studio van en geproduceerd door TR Media, dat ook verantwoordelijk is voor alle TV-producties van Haaglanden Voetbal.
Bekijk hieronder de laatste aflevering van Business Haaglanden TV, waarin te gast zijn Pim Hielkema en Peter Meefout, beiden ook Partner van Haaglanden Voetbal.