Scheidsrechter Remco Broekhuizen (foto) mocht afgelopen donderdag een onderscheiding ontvangen van de KNVB. Hij kreeg de Zilveren waarderingsspeld van de voetbalbond.
Hij ontving die onderscheiding voor het ruim tien jaar actief fluiten van wedstrijden voor de KNVB. Bij twintig jaar krijgt een arbiter de gouden speld en bij dertig jaar het lidmaatschap van verdienste.
Remco Broekhuizen is niet alleen scheidsrechter bij de KNVB, maar regelt ook op voorbeeldige wijze alle scheidsrechterszaken tijdens het seizoen voor het Haaglanden Voetbal Toernooi en dat is met zoveel wedstrijden geen sinecure.
(Foto: Orange Pictures)













