DSO start met bouw nieuwe staantribune langs hoofdveld

De afgelopen week is DSO op sportpark Bentwoud in Zoetermeer gestart met de opbouw van de nieuwe staantribune. Die komt dan aan de andere zijde van de huidige overdekte hoofdtribune.

Nadat Vrijenban Beton de eerste basiselementen had geleverd, was het de beurt aan J. Bos en Zn om te starten met de opbouw. De eerste contouren zijn op de impressiefoto’s al te zien.

DSO komt komend seizoen uit in de interessante eerste klasse, met diverse clubs uit de regio.

(Foto’s: DSO)

Lees verder