Op een uitstekend bezet Juliana Sportpark, de thuishaven van FC ’s-Gravenzande, won Sparta niet alleen een oefenduel van ADO Den Haag, maar minstens zo belangrijk was de opbrengst namens de beide clubs voor Stichting ALS.
Op initiatief van Sparta-hoofdsponsor De Goudse ging het totale entreegeld naar Stichting ALS. Het ging hierbij om een bedrag van 13.500 euro. Na afloop van de wedstrijd werd de cheque overhandigd aan de Stichting ALS.
(Foto: Mischa Keemink-WaterwegSport.nl)













