KNVB-speld voor scheidsrechter Marcel Smit

Op woensdag 16 juli werd scheidsrechter Marcel Smit uit Monster verrast. Een vertegenwoordiger van de KNVB kwam tijdens een scheidsrechtersbijeenkomst met een oorkonde en een Zilveren speld.

Marcel Smit kreeg de onderscheiding vanwege het feit dat hij al vele jaren als scheidsrechter iedere zaterdag op de velden te zien is. Een mooi moment om te stoppen? “Zeker niet, ik wil nu ook voor goud gaan”, aldus Smit.

Lees verder