Tijdens de Westlandia Algemene Ledenvergadering van afgelopen maandag zijn veel jubilarissen van Westlandia in het zonnetje gezet. In het bijzonder lichtte de Naaldwijkse club Dook van den Ende uit, met maar liefst een zeventigjarig lidmaatschap!
Daarnaast heeft Wim Verschoor de ‘Jim Mulder-bokaal’ in ontvangst mogen nemen. De ‘Van den Ende-bokaal’ bij Westlandia ging dit jaar als oeuvreprijs naar de veteranen. Tevens kregen zij een wedstrijd aangeboden tegen Lucky Ajax.

De Vrijwilligersbokaal ging op sportpark De Hoge Bomen dit jaar naar John Vollebregt en werd ook nog uitgereikt aan Arthur Zuijderwijk, die vorig jaar verhinderd was. Daarnaast ontving hij de eerste Westlandia Krant.
Naast dit alles heeft Ted Vollebregt de Lid van Verdienste-speld ontvangen.

(Foto’s: Westlandia)













