In de Eurojackpot Eredivisie bij de vrouwen zal het dit seizoen onderin heel spannend worden. Er zullen namelijk minimaal twee en mogelijk drie clubs degraderen. Mandy van den Berg (foto) liet aan tafel bij ESPN weten zich ook zorgen te maken over haar oude club ADO Den Haag.
Tekst: Ton Beije
Maar vooral vreest Van den Berg het ergste voor HERA United en NAC Breda, die dit seizoen voor het eerst actief zijn in de Eredivisie. Maar ook ADO Den Haag vrouwen kan Mandy van den Berg nog niet echt bekoren.
Over ADO Den Haag zei Van den Berg namelijk: “Ik vind ADO Den Haag absoluut niet overtuigen. Ze hebben voor mij in deze drie wedstrijden heel weinig positiefs laten zien. Weinig dingen waar ze nu op voort kunnen borduren.”
ADO Den Haag Vrouwen verloor ruim bij Ajax (6-0), speelde thuis gelijk tegen sc Heerenveen (2-2) en ging afgelopen zondag met 2-0 onderuit bij Feyenoord. Zondag wacht om 12.15 uur de thuiswedstrijd in het WerkTalent Stadion tegen AZ.
(Foto: Orange Pictures)













