Oud-ADO Den Haag-spits Berry Powel verlengt  contract bij De Graafschap

Berry Powel (foto), spits van ADO Den Haag in het seizoen 2009-2010, is ook volgend seizoen nog technisch directeur bij De Graafschap. Het contract van Powel liep tot 5 september van dit jaar, maar is inmiddels verlengd tot juni 2027.

Berry Powel is bij de Superboeren de opvolger van de eind juli 2024 vroegtijdig opgestapte Peter Bijvelds, inmiddels de nieuwe algemeen directeur van FC Eindhoven. Powel zag zaterdag zijn team in Doetinchem na het 2-2 gelijkspel in de strijd om promotie naar de Eredivisie uitgeschakeld worden door Almere City FC, dat de eerste wedstrijd met 3-1 had gewonnen.

(Foto: Orange Pictures)

Lees verder