TOGB begroet Strick, zwaait Sambo uit en houdt De Vries binnenboord

TOGB heeft zich voor komend seizoen verzekerd van de komst van Giaro Strick (foto). De 21‑jarige middenvelder maakt de overstap van bvv Barendrecht en kiest bewust voor een volgende stap in zijn ontwikkeling. Derde Divisie, vertrouwen en een helder plan: het plaatje klopte snel.

“Voor mij draaide het vooral om gevoel,” zegt Strick. “Het gesprek met Kevin en Dennis gaf meteen rust. De klik was er, het plan was duidelijk. Dan weet ik genoeg.” Met zijn dynamiek en spelintelligentie voegt Strick iets toe aan het middenveld van TOGB: energie, loopvermogen en lef aan de bal.

Afscheid

Tegelijkertijd neemt TOGB afscheid van Ruhairon Sambo (‘Pacho’). De aanvaller verruilt de club voor Scheveningen. Goed nieuws is er ook: Elmer de Vries blijft actief voor TOGB. De club behoudt daarmee ervaring en continuïteit richting het nieuwe seizoen, waarin De Vries zich verder kan ontwikkelen onder de nieuwe trainer Kevin Vink.

(Foto: Orange Pictures)

Lees verder