In de eerste divisie won Jong ADO Den Haag haar slotwedstrijd van topploeg De Graafschap. Voor trainer Mario Koswal (foto) een mooie afsluiting van zijn periode bij de Haagse ploeg.
Tekst: Roland van der Linden
In de eerste helft opende Sacha Horsman de score op aangeven van Sienna in ’t Veld. De 2-0 viel ook nog voor de theepauze. Nu was In ’t Veld zelf trefzeker na voorbereidend werk van Isabelle Dekker.
Na de hervatting kon Jong ADO Den Haag de score nog verdubbelen. Famke Krijger stelde Fien Reijnders in staat om de 3-0 te scoren. Het laatste woord was voor topscorer Sienna in ’t Veld, die de eindstand op 4-0 bepaalde.













