HBS begon dit seizoen voortvarend, pakte in de aanvangsfase veel punten. Daarna liep het wat minder, maar de formatie van trainer Mike de Geer heeft geen moment echt naar onderen hoeven kijken dit seizoen in de Vierde Divisie B. Zaterdag was de voorlaatste wedstrijd, de laatste thuis, voor één man een bijzonder duel.
Tekst: Ton Beije | Foto’s: Aad van der Knaap
HBS ging op eigen veld nipt met 0-1 onderuit tegen Capelle. De laatste thuiswedstrijd voor Diederik Visée als teammanager. Vele jaren was hij een steun en toeverlaat voor de trainers bij HBS, de laatste periode voor Mike de Geer en André Wetzel. Met een fraai spandoek werd Diederik Visée – voor HBS ook vele jaren succesvol actief bij het cricket – door de spelers in het zonnetje gezet. Hij hoopt zijn periode als teammanager nog wel af te sluiten met een overwinning. Dat moet dan komend weekend gebeuren als zijn HBS aan het Kleine Loo het seizoen afsluit tegen het inmiddels al gedegradeerde VUC. Diederik, dank ook voor je vele berichten op Twitter en nu op X.














