Osa Okunbor tekent contract voor komend seizoen bij ADO Den Haag O21

ADO Den Haag O21 heeft zich versterkt met de komst van de 19-jarige Osa Okunbor. De aanvaller maakt na de zomer de overstap van het Amsterdamse AFC, uitkomend in de Tweede Divisie, naar het hoogste jeugdelftal van ADO Den Haag en heeft een contract getekend tot medio 2028.

Technisch Directeur Mark Wotte is verheugd met de komst van Okunbor en zegt op de clubsite: “We volgen Osa al langere tijd en zijn blij dat hij ons O21-elftal na de zomerstop komt versterken. Osa is een snelle en behendige buitenspeler die twee maanden geleden de overstap naar het eerste elftal van AFC heeft gemaakt en daar direct een sterke indruk achterlaat. In zes wedstrijden was hij goed voor drie doelpunten en één assist. We kijken ernaar uit om hem binnen onze club verder te ontwikkelen en hem daarin optimaal te begeleiden.”

Vlnr Mark Wotte, Osa Okunbor en Gerard van Ruitenburg

 

 

Lees verder