Clubicoon Lorsheyd en Raaijmakers nemen afscheid van ADO Den Haag Vrouwen

Na zestien seizoenen neemt clubicoon Barbara Lorsheyd (foto boven) afscheid van ADO Den Haag. Ook Pleun Raaijmakers zwaait na zeven prachtige seizoenen af. Zaterdag nemen beide speelsters na afloop van de wedstrijd ADO Den Haag – PEC Zwolle publiekelijk afscheid van de club waar zij bijna hun hele carrière hebben gespeeld.

Met respectievelijk 370 en 116 wedstrijden in het geel-groen hebben Barbara Lorsheyd en Pleun Raaijmakers een onuitwisbare indruk achtergelaten bij ADO Den Haag. Barbara Lorsheyd op de clubsite: “Ik ben trots op alle herinneringen die ik bij ADO Den Haag heb mogen maken en bovenal dankbaar voor iedereen die deel uitmaakte van deze onvergetelijke reis. Na ruim 350 wedstrijden voor deze mooie club is het nu echt tijd voor een nieuwe uitdaging, maar wie ooit ons shirt heeft mogen dragen, vergeet dat niet meer zo.”

Pleun Raaymakers

Pleun Raaijmakers sluit zich aan bij de woorden van haar teamgenoot: “Als Brabantse heeft mijn tijd in Den Haag ervoor gezorgd dat ik altijd een geel-groen hart zal houden en een stukje ADO Den Haag met mij mee zal dragen. Ik heb me hier altijd ontzettend thuisgevoeld. Aan iedereen die ik tijdens mijn tijd bij ADO Den Haag heb mogen ontmoeten: dank jullie wel!”

Lees verder