Het huidige seizoen is nog maar net afgelopen, of vijfdeklasser SVO Buytenpark trapt al af voor het seizoen 2026-2027 onder leiding van de nieuwe trainers Fred van Dokkum (foto) en Cees Hendriks, die bij de club het stokje hebben overgenomen van Jasper van Viegen.
Enthousiaste spelers, een nieuw trainersduo en stralend zomerweer vormden afgelopen donderdag en zaterdag de perfecte ingrediënten voor de eerste trainingen van SVO Buytenpark. Het nieuwe seizoen is daarmee bij de Zoetermeerse club officieel geopend.
De trainers, Fred van Dokkum en Cees Hendriks, zien veel potentie in de huidige spelersgroep. Het duo constateert tot grote tevredenheid dat ook de nieuwkomers zich direct thuis voelen binnen de club. Met deze succesvolle start hoopt de vereniging een stevige basis voor de komende competitie te leggen.
















