sv Houtwijk is met de zoektocht naar een nieuwe hoofdsponsor uitgekomen bij aannemersbedrijf Menbo Vastgoedzorg B.V., met als corebusiness het renoveren van badkamer, keukens en toiletten.
Menbo zal tevens shirtsponsor worden van de hoofdmacht van sv Houtwijk. Menbo Vastgoedzorg slaat hiermee de handen ineen met Amasil administratiekantoor, al jaren een belangrijke sponsor en partner van de club. Met deze stap lijkt sv Houtwijk gestalte te geven aan de nieuwe en vooral ambitieuze plannen.
sv Houtwijk wil vooruit. Dat blijkt uit meerdere aspecten. Naast de uitbreiding van de technische staf, en het realiseren van het (toch) aanblijven van hoofdtrainer Richard Douw, lijken de duidelijke lijnen in de nieuwe beleidsvoering onder leiding van technisch manager Nour-Eddine el Menhali de Haagse club van frisheid en ambitie te voorzien.
Nour-Eddine el Menhali is tevens eigenaar van Menbo Vastgoedzorg B.V. en wil naast het feit dat zijn bedrijf de club gaat sponsoren een bijdrage leveren in het uitschrijven, voeren en handhaven van de visie voor de komende jaren. ,,Als bedrijf willen wij onze maatschappelijke verantwoordelijkheid de komende jaren steeds prominenter terug laten komen in onze mooie stad. Het besluit om hoofdsponsor te worden van sv Houtwijk is voor ons bedrijf een mooie stap om onze doelstellingen met betrekking tot maatschappelijk verantwoord ondernemen te realiseren.”
,,Dat ik daarnaast een bijdrage mag leveren in het technisch beleid stemt mij gezien mijn verbondenheid met de club – en de mensen daarbinnen – tevreden. Wij willen in de komende vier jaren sportief gezien de stap maken naar de tweede klasse en daarbij vooral erkend worden als een échte, gezellige, Haagse volksclub, die draagvlak vindt in de wijk, verbinding zoekt met de bewoners uit de omgeving en daardoor in toenemende maten aan interesse wint. Wij gaan ervanuit dat dit met zich meebrengt dat de huidige, maar vooral ook nieuwe supporters en spelers de weg naar de club vaker weten te vinden,” aldus Nour-Eddine el Menhali.