ADO Den Haag lanceert in samenwerking met TOTO ‘The Stage’. Deze competitie biedt voetbalsupporters en artiesten een podium om hun passie voor de club en/of talent tentoon te stellen.
Waar voetballiederen normaliter sfeer en emotie brengen, is het nu al veel te lang stil in de stadions. Daarom biedt TOTO samen met ADO Den Haag supporters de kans om door middel van The Stage hun favoriete club en het voetbal in het algemeen alsnog te supporten.
Hoofdprijs
Deelnemers kunnen hun eigen twist aan een bestaand clublied geven óf zelf een geheel nieuw lied bedenken. Na inzending van de video dingt men mee naar de hoofdprijs: twee Seizoenkaarten voor het seizoen 2021/2022. Daarnaast zijn er andere mooie voetbalprijzen te winnen en is een groot luisterend publiek gegarandeerd. Naast ADO Den Haag slaan ook andere clubs met TOTO de handen ineen voor dit concept.
Concept
Commercieel Manager Jesper van den Bosch van ADO Den Haag: ,,Wij missen onze fans enorm. Met hun liederen en andere sfeeracties zorgen zij altijd voor een pure voetbalbeleving in ons Cars Jeans Stadion. Natuurlijk willen we daar het liefst weer samen het voetbal beleven, maar dit is een creatief en mooi concept van onze partner TOTO.”
Beleving
Sam Depoortere, Business Director van TOTO: ,,Voetbal is beleving en een clublied is daar onlosmakelijk mee verbonden. Met TOTO The Stage bieden we een podium voor clubs, spelers en supporters om samen hun passie te beleven via eigen voetballiederen. Natuurlijk kan niets op tegen het stadion, maar de energie die nu al loskomt is onbeschrijfelijk.”
De actie loopt van vrijdag 19 februari tot en met vrijdag 12 maart en zal zich voornamelijk op thestage.toto.nl/adodenhaag en de social media-kanalen afspelen.
Bron: ADO Den Haag